پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3315
-
الف
+

«بابانوئل به شرق می‌آید»، روایتگر رنج کودکان عرب

مدیرخانه پویانمایی انقلاب اسلامی، محتوای دو قسمت انیمیشن « بابانوئل به شرق می‌آید» را تشریح کرد.

مدیرخانه پویانمایی انقلاب اسلامی از محتوا و مفاهیم دو قسمت انیمیشن « بابانوئل به شرق می‌آید» خبر می‌دهد.

به گزارش آی‌فیلم، انتشار قسمت اول انیمیشن «بابانوئل به شرق می‌آید» که به تازگی توسط خانه پویانمایی انقلاب اسلامی تولید شده است، در روزهای اخیر نظرهای زیادی را به خود جلب کرد.

محمد امین همدانی در مورد موضوع انیمشین «بابانوئل به شرق می‌آید» گفت: این انیمیشن روایت یک کودک عرب است که در منطقه‌ای شبیه سوریه در جدال فقر و امید، شیفته بیلبورد عجیبی است که درست روبروی کوخ محقرشان نصب شده است. به عبارت بهتر او شیفته تبلیغاتی شده که نه برای او، بلکه برای افکار عمومی دنیا طراحی شده است!

مدیر خانه پویانمایی انقلاب اسلامی، ضمن اشاره به مخاطبان اصلی این انیمیشن از انتشار قسمت دوم آن خبر داد و گفت: طبیعتا مخاطب انیمیشن، کودکان نیستند بلکه آن‌ها قربانیان اصلی این بازیاند! این کار یک پیام جدی منطقه‌ای است.

همدانی با اشاره به زمان تولید «بابانوئل به شرق می‌آید» با توجه به اتفاقات موجود در اقصی نقاط جهان تصریح کرد: اساسا یکسال از تولید این دو قسمت می‌گذرد و خصوصا قسمت دوم آن را بعد از انفجار فرانسه در سال گذشته تولید کردیم. لذا در این انیمیشن توجه ویژه‌ای به اتفاقات روز جهان داشتیم.

وی با اشاره به مراحل تولید این انیمیشن گفت: ایده این کار از کارگاه ایده به سرپرستی استاد خیراندیش بیرون آمد و کارگردانی خوب حمید حقانی باعث شد این انیشمین با اقبال بسیار گسترده‌ای از جانب بینندگان و کابران فضای مجازی مواجه شود و همزمانی این انتشار با اتفاقات ترکیه در شب کریسمس باعث شد این اقبال مخاطبان بیش از پیش گسترش یابد.

مدیر خانه انیشمین انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد: ادعا ندارم که یک کار و ایده بی‌نظیر تولید شده، ولی همیشه دنبال مفهوم و پیام در پس تصویر هستیم، و امیدوارم با بازخوردهای سازندهای که در پس هر کار هدیه می‌گیریم، بتوانیم به سمت هنر متعالی حرکت کنیم.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر